Dopiero 45 lat

by 19:34 2 komentarze
Dziś, 28 kwietnia, swoje 45 urodziny świętuje Howard Donald. Ojciec dwóch córeczek, członek Take That, piosenkarz, DJ, tancerz, tekściarz, perkusista, pianista, producent muzyczny. Życzmy mu wszystkiego, co najlepsze! Obecnie na stronce na FB dodaje różne ciekawostki na jego temat, więc zapraszam.

Zastanawiałam się nad filmikiem urodzinowym dla niego od polskich fanów. Chciałam zrobić coś, co robią inne fanki, innych zespołów i wykonawców, ale w tym przypadku raczej by to nie wypaliło. Jest nas zbyt mało! Lajków na FB jest tylko 23. Trudno. Pozostaje czekać aż ujawni się więcej fanów Take That. Może za rok... ;)


2 komentarze:

  1. Jak chcesz mogę ci pomóc nad tym filmikiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wkurza mnie ten tel więc potraktujcie to jako komentarz a nie odp bo mi się wczytać nie chce. A więc tak jako pierwsze chciałabym powiedzieć - czyż nie jest on przystojny? JEST! + informacja dla Cb Kacho - zawsze jsk liczysz lajki ile fanów jest to mnie dodawaj jako +1 bo ja fejsa nie mam a TT kocham i pomimo różnyych zdarzeń rzeczy na długo pozostaną w moim serduchu. Tak wgl to chyba muszę ponownie podpierdolić bratu radyjko i ich posłuchać ^^ no to to by było chyba na tyle bo nie wiem co jeszcze dodawać ( w książce o Majdenach pisze o tym że jakiś gościu śpiewa piosenki Roba *.*) hefi metol

      Usuń

Źródła zdjęć