Obserwujcie!

by 18:30 1 komentarze
Ciekawa jestem czy dzięki temu blogowi ktoś, kto nie znał Take That go polubił.
Co według Was mogę zmienić? Co się Wam nie podoba? Chcę, aby dzięki temu blogowi kolejna dziewczyna pokochała TT jak ja, chcę, aby ten boysband poznało więcej ludzi... chcę Was zaciekawić!
Udało mi się to? :D

Jeśli Wam się podoba blog... polubiliście TT to zapraszajcie innych! 

Obserwujcie blog!
 Przysyłajcie Wasze prace
Zadajcie pytania - o mnie 
Napiszcie co chcecie jeszcze wiedzieć o Take That 

 
Odnośnie bloga.
Mam jeszcze do dodania:
- płytę Progress
- płytę Progressed
- zdjęcia (teraźniejsze)
- okładki Bravo (z TT)
A oprócz tego:
- nowości
- wasze prace
- śmieszne
Mam nadzieję, że tematy mi się nigdy nie wyczerpią, a nawet jeśli... to co powiecie na notki z życia fanki TT (mnie)?

P.S. Znacie jakiś program (darmowy) do robienia gifów? Coś jak to :

 


1 komentarz:

  1. hej dziewczyno fajnie że masz jeszcze tyle tego ale spokojnie bo ci niedługo tematów zbraknie :D
    wpadaj na blogu niedługo mój rysunek TT :P który tworze :P

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć