Twórczość moich przyjaciółek.

by 15:30 5 komentarze
Piątek, weekendu początek!
Pochwalę się Wam moimi przyjaciółkami - Pauliną i Darią.

Jak się nie ma co robić na lekcjach zazwyczaj marze się po zeszytach, okładkach itp. Jednak moje "psiapsióły" zrobiły takie dzieła:

Daria


Podpis: ta od Łoza Łozowskiego.
Hahaha... kocham Cię Daria!



A to Pauliny
Wiem, ze miałaś dokończyć... ale kompletne wstawię później :D

Nie może się też obejść bez mojego dzieła. Po prostu nudziłam się na lekcji WOS-u.
Jestem dumna z tego, że mam takie wspaniałe przyjaciółki. Pozdrawiam wszystkich!

5 komentarzy:

  1. Och... Jakie to słodkie...:) też Cie kocham Kasiu... I też jestem z tego dumna... Kocham Was (i Wojtasa oczywiście) <3<3<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Och ja ciebie tez kocham Kacha a twój rysunek najpiękniejszy, ale geografia i tak jest nudna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mnie to nie kochasz??:( A ja Ciebie bardzo...:)

      Usuń
  3. przepiękne;D... CUDAAA

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć