Singiel "Patience"

by 15:51 4 komentarze
Nazwa: Patience
Data wydania: 13 listopada 2006 r. 

Utwory:
1. Patience

2. Beautiful Morning
3. Trouble With Me
4. Patience (Video)

Powiem Wam jedno: KOCHAM TEN SINGIEL! Od zawsze (znaczy odkąd go usłyszałam), na zawsze. On nie może się nie podobać. I w ogóle cały album "Beautiful World" jest świetny. Jeśli zaczynacie słuchać Take That to od "Patience". Także apel do obserwatorów: jeśli obserwujecie tego bloga tylko dlatego, żebym się Wam odwdzięczyła to możecie już sobie iść. Założyłam tego bloga m.in. dla Was, abyście chociaż odrobinkę wiedzieli coś o Take That. Dziękuję za przeczytanie, miłego słuchania życzę. Best single forever!

4 komentarze:

  1. racja. jak juz zacząć słuchac TT to od "Patience". Ja tak zrobiłam i do dzisiaj jestem wielką fanką :D Wspaniała melodia no i Gary śpiewa ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Mysle ze gdy wracali w 2006 roku to ten utwor byl naprawde idealny na singla. Bardzo przebojowy...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocena bloga na Dark-Evaluation.blogspot.com. Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  4. łiii fajnie że tak opisujesz to mi sie podoba ;D zgadzam sie co do albumu, jest on najlepszy z całej ich kariery a singiel jest git majonez ;P

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć