Rok bloga!

by 20:27 6 komentarze
Dokładnie rok temu założyłam tego bloga. Poświęciłam go w całości Take That. Czy teraz tego żałuję? Oczywiście, że nie. Może to miejsce nie spełniło do końca moich zamierzeń, ale na pewno zrobiło o wiele więcej. Nie przygotowałam z tej okazji żadnych atrakcji, bo po co? Wystarczy mi to, że jest ten blog, że dzięki niemu odkryłam co mnie kręci, poznałam wielu wspaniałych ludzi. Kiedy czytam Wasze komentarze myślę sobie:
- Kurde, ale mam zajebistych czytelników! Kocham ich!
I to nie są puste słowa, bo naprawdę tak jest. Dziękuję Wam, że jesteście. Miejmy nadzieje, że Tylko Take That pociągnie jak najdłużej.


Przez te wszystkie dni od założenia bloga napisałam 230 postów, przy których pojawiło się ponad 800 komentarzy, które pochodzą od 99 obserwatorów i wielu anonimowych czytelników. Nabiliście ponad 28 000 wejść. 1500 wyświetleń ma najpopularniejszy wpis. Niedawno założona strona na Facebooku ma 27 polubień (+1 od fanki, która nie ma FB, ale prosi, żebym ją wliczała).

6 komentarzy:

  1. Mam nadzieję ,że ten blog będziesz prowadziła bardzo, bardzo długo ;)
    Jestem fanką TT od ok. 8 miesięcy i to uwierz tak na maksa... Uwielbiam czytać twój blog, od pewnego czasu pojawiam sie tu codziennie:))
    I ciągle czekam na opowiadanko ;***
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tylko-take-that.blogspot.com/2013/05/everything-changes-opowiadania-o-take.html <--- nie wiem czy już czytałaś :)

      Wow, nie wiedziałam, że ktoś z taką chęcią tu wchodzi. Raczej wszystkich ściągam tu siłą. Bardzo Ci dziękuje i pozdrawiam.

      Usuń
  2. HAHAHA I BARDZO DOBRZE ŻE MNIE WLICZASZ :)
    tacz czymaj bo lubię tego bloga... ba kocham ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dobija 29000 wejść !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. No to ja zycze jeszcze wielu lat. A tak na marginesie, to slyszalas juz nowego singla Marka Owena?

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć