Gary Barlow na weselu fanki!

by 16:51 2 komentarze
fot.: http://www.dailymail.co.uk/
To marzenie każdego fana aby ich ulubiony piosenkarz zaśpiewał specjalnie dla niego, a takie marzenie spełniło się właśnie Luise Newman w dniu jej ślubu. Sam Gary Barlow wykonał dla panny młodej jej ulubiony utwór "A Milion Love Songs" zanim na bis dodał "Relight My Fire".
Niespodzianka została zaplanowana przez druhnę, a Gary zgodził się wziąć w tym udział, zachowując tajemnicę aż do wielkiego dnia. 

fot.: http://www.dailymail.co.uk/
Luise, jak można się spodziewać, była bardzo scczęsliwa i zaskoczona:
Usłyszałam początek "A Milon Love Songs" i zaczęłam śpiewać, gdy ktoś wypowiedział moje imię. Rozejrzałam się i był to Gary. To było po prostu magiczne. Podeszłam i ujęłam jego twarz w dłonie, potem on uklęknął i śpiewał dla mnie. 
Dodała:
On nawet dał mi kartkę z napisem "Dla Lou z okazji wielkiego dnia, Gary B."
Też chcielibyście taką  niespodziankę? Jak sobie to wyobrażacie? 


2 komentarze:

  1. Fajny facet że zdecydował się spełnić jej marzenie. Należy mu się za to wielki szacun. Bardzo podobają mi się takie odruchy u osób publicznych.

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć