Robbie i Gary na koncercie dla Elżbiety II

by 09:15 3 komentarze
Take Tkat zrobili sobie przerwę, ale solo idzie im całkiem dobrze. Chociaż nie wiem dokładnie czy Robbie ma zamiar wrócić do zespołu. Mark nagrywa swoją płytę z electro - popem, już nie mogę się doczekać, Gary też zajmuje się swoimi sprawami m.in. udziela się charytatywnie. A co z resztą nie mam pojęcia.

Ale wróćmy do tematu.
Robbie Williams pojawił się na otwarciu The Queens Diamond Jubilee Concert, czyli koncercie z okazji Diamentowego Jubileuszu królowej Elżbiety II (więcej informacji TU) z piosenką "Let Me Entertain you".


Zdecydowanie mieszkańcy Wielkiej Brytanii są patriotami. Można poznać to po flagach, którymi wymachują, i z radością świętują jubileusz swojej królowej :D 

Oprócz Robbiego pojawił się też Gary! Zaśpiewał razem z Cheryl Cole. Fajnie, bo obydwoje bardzo lubię, no... może Gary'ego bardziej :D

Jak zwykle podoba mi się sukienka Cheryl. Bardzo ładnie wyszła im ta piosenka.



3 komentarze:

  1. hahaha napisałam o tym samym tylko więcej ze szczegółami i z duża ilością zdjęć xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja brałam pod uwagę tylko członków Take That :D

      Usuń
  2. Gary okropnie pięknie zaśpiewał...., ale ja bym na niego miejscu zmieniła fryz - na taki co miał wcześniej nad czołem kłaki do góry... bo teraz to taki ulizany... ale zajebiście śpiewa

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć