Take That wróci w 2013 roku!

by 16:26 5 komentarze
Ostatnio bardzo często przeglądam wp.pl dział związany z muzyką. Można się tam dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy (np. o Take That) I tak oto znalazłam artykuł z 23 dnia maja 2012 roku:

"Grupa Take That szykuje nowy album. Dzieła należy spodziewać się w 2013 roku. Informację przekazał Gary Barlow. - Płyta powinna ukazać się w przyszłym roku - wyjawił muzyk. - Każdy z nas miał rok przerwy i nie możemy doczekać się powrotu do pracy.
Longplay powstanie jednak już bez udziału Robbiego Williamsa, który postanowił skoncentrować się na rodzinie  i karierze solowej... "

Mam nadzieję, że to nie kolejna plotka, bo spotkałam się też z artykułem w którym pisano, że wrócą rok później (czyli 2014 roku), a w jeszcze innym, że nie wrócą wcale. 
Podobają mi się słowa "dzieła należy spodziewać się...", podkreślam dzieła :D
Podczas Brit Awords 2011
Ja już nie mogę się doczekać! Chociaż już bez Williamsa to się cieszę. Poradzili sobie bez niego przy płytach "Beautiful World" i "The Circus", to poradzą sobie i teraz. Chcę im życzyć POWODZENIA!

5 komentarzy:

  1. zapraszam do mnie. Już następna część opowiadania. czekam na opinię. ;) http://paulinazajac.blogspot.com/ ;) x

    OdpowiedzUsuń
  2. Uhuhu! 2013r. niedaleko :) Niech ten Williams se idzie - krzyż mu na droge (nie lubię go i tylko im zawadza). wszystkie ich płyty to dzieła, a zwłaszcza ostatnia.
    pozdrawiam Kaśka S.

    OdpowiedzUsuń
  3. piernicze znow odchodzi to po cholere wtedy wrocil chyba tylko po to by kase za koncert zgarnac

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam nadzieję, że nie jest to plotka mimo, że nadzieja jest matką głupich, ale jestem blondynkom więc wszystko usprawiedliwione... przedobre wieści, że coś nagrają ;D

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć