Strona na FB otwarta!

by 15:24 9 komentarze
Zapraszam



9 komentarzy:

  1. oł hejcio zara luknęę

    OdpowiedzUsuń
  2. z chęcią polubię : D .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  3. ME GUSTA ;D nie mam fejsa ale ME GUSTA

    OdpowiedzUsuń
  4. hmm...widzę rozwijasz się coraz bardziej :D
    oczywiście polubię jak najbardziej.. też mam zamiar założyć fanpage więc wtedy poinformuję cię o ttym ;D

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. hej Kacha co u Cb? Pogadałabym na GG ale nie mam jak wysłałabym maila ale to gówno mi w telefonie nie wchodzi..... Wkurwiona jestem bo się wkurwiłam... Ja pierdole weź Ty sie zamień i daj mi Twpjego brata a ja dam Ci siostrę ... Jebnięty kurwiszon....musimy jak najszybciej pogadać na GG Żeby zdążyć przed końcem świata

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuje za zgłoszenie : D . oczywiście , że przyjmę ;)
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  7. już nie mogę się doczekać następnego posta :D
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzialem FB...Podoba mi sie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Polubione :).
    Zapraszam na aga-lives.blogspot.com
    Ps. Pisz lepsze komentarze niż typu ":D" bo mi blogger uznaje za spam i nie mam co z tym zrobić.

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć