Singiel "How Deep Is Your Love"

by 15:30 3 komentarze
Nazwa: How Deep Is Your Love
Data wydania: 10 marzec 1996 r. 
Album: Greatest Hits

Utwory: 
1. How Deep Is Your Love

Prosiliście o moje zdanie na temat singli, więc proszę bardzo."How Deep Is Your Love"... kiedy pierwszy raz jej słuchałam nie do końca mi się spodobała, tak jak i teledysk. Za drugim razem było już inaczej. Spodobała mi się gitara i oczywiście chłopcy. Melodia jest wolna, że można się rozmarzyć, rozmyślać jak Twoja druga połówka (jeśli ją masz) Cię kocha. To jest jedno z lepszych dzieł Take That (znaczy Bee Gees). Ta piosenka razem z teledyskiem jest mistrzostwem. Zasługuje na najwyższe nagrody. Zastanawiałam się jak mam interpretować tekst tego utworu, a nie jestem w tym najlepsza. Kobieta w teledysku zrobiła sobie z chłopaków zakładników, czy coś. Dlaczego? Pewnie ich w sobie rozkochała, ale nie muszę mieć racji.  Jak przyłożyła Gary'emu widelec do szyi to  myślałam, że go zje, ale i tak na końcu zrzuciła go ze zbocza do rzeki. Straszne. To by byłoby na tyle. Piosenka nie ma żadnych minusów. A wy co sądzicie o singlu "How Deep Is Your Love"?

3 komentarze:

  1. ja uważam że jest git... bo najbardziej mi sie podobaja dredy Howarda

    OdpowiedzUsuń
  2. To byl jeden z moich ulubionych singli TT. Wiadomo ze to jest cover, tylko nie pamietam czy TT mieli w karierze wiecej nagranych coverow. Ale ogolnie to spodobal mi sie od razu, jak go pierwszy raz uslyszalem, a bylo to dawno dawno ha ha. Fajnie by bylo jakbys kiedys napisala cos o Babe i Relight My Fire...

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa notka ;3

    Zapraszam na blog Stylówka

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć