Singiel "Shine"

by 13:13 5 komentarze
Nazwa: Shine
Data wydania: 26 luty 2007r.
Album: Beautiful World 

Utwory:
1. Shine
3. We Love To Entertain You (Main Mix)
4. Shine (Radio Mix)
5. Patience (Stripped Down)
Gdy pierwszy raz usłyszałam "Shine" to jakoś mnie ta piosenka do siebie nie przekonała, ale po miesiącu była już moim dzwonkiem na telefon. Jednak ma w sobie to coś i zyskuje kiedy się ją kilka razy odsłucha. Podoba mi się w niej m.in. to, że na głównym wokalu jest Mark, który stał się moim ulubionym od pierwszego zobaczenia Take That. Zdecydowanie pokazał jak dobrze potrafi wykorzystać swój głos. Świetne jest połączenie gitary elektrycznej na początku, fortepianu i perkusji. Teledysk wydaje mi się trochę dziwny. Raczej się przy nim dużo nie napracowali, ale ważne, że jest. Poza tym miło popatrzeć na Marka, Gary'ego, Jasona i Howarda razem, kiedy wyglądali wspaniale! Rozpisywanie się na temat tekstu nie ma bardzo sensu, bo wiadomo o czym jest (ach, ta miłość).
Z innej beczki. Pod ostatnim postem pojawiło się pytanie, dlaczego nie piszę już tutaj o sobie. Otóż zmądrzałam i w końcu zrozumiałam, że to jest blog o Take That (Tylko Take That) - tylko to tylko. Wcześniej też ktoś napisał, że fajnie było kiedy o sobie pisałam, więc nie wiem... aż tak Wam na tym zależy? Jak tak to nie ma problemu :)

5 komentarzy:

Źródła zdjęć