Czy Gary wystąpi na zamknięciu igrzysk olimpijskich? Czy Take That wystąpi?!

by 18:23 4 komentarze
Dobrze wiecie co spotkało Gary'ego (dziecko Gary'ego nie żyje) i  pewnie zastanawiacie się czy wystąpi na zamknięciu igrzysk olimpijskich z Take That (Take That na zamknięciu letnich igrzysk olimpijskich). I czy w ogóle Take That wystąpi.
Zamknięcie już jutro. Organizatorzy są przygotowani na każdą ewentualność. Pomimo najgorszego tygodnia w swoim życiu Gary jest zobowiązany, żeby wystąpić. Na pewno Howard, Jason i Mark wspierają go i zrozumieją, gdy Gary nie pojawi się z nimi na scenie. Najgorszą ewentualnością będzie, jeśli Take That wcale nie pojawi się na zamknięciu.
Dziś, w pewnym artykule przeczytałam, że Take That nie ćwiczyło do jutrzejszego występu (z jasnych powodów).  Jednak członkowie Take That to profesjonaliści. Mają doświadczenie, więc bez prób też sobie poradzą.
Trzymajcie za nich kciuki! Jeśli dowiem się dziś czy wystąpią, czy nie od razu Wam o tym napiszę.

4 komentarze:

  1. to już jutro zamknięcie o-O szlagen a ja tak liczyłam na nich ;/ fuck dlaczego jego to spotkało

    OdpowiedzUsuń
  2. Super blog ;p
    Dodaje do obserwowanych.

    Jak zrobilas poziome rozwijane menu?
    Mam nadzieje ze odpowiesz mi na maila :)
    julek98ferero@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. biedak - ale jest silny i na 100% się pozbiera - no bo to Gary ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Współczuje mu ; ( . Pozdrawiam . !
    -admin stylówki ; 33

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć