Take That 'Rule the World @Olympics Closing Ceremony-London 2012

by 10:33 3 komentarze
I co, i co? Oglądaliście. Z wcześniejszych komentarzy domyślam się, że tak.
Tak się cieszę, że Gary zaśpiewał!
Szczeże mówiąc już miałam iść, gdy nagle...
                                                      You light the skies, up above me
                                                   A star, so bright, you blind me, yeah
                                                             Don’t close your eye... 

Poniżej filmik:
W następnym poście dodam zdjęcia :D

A tu kawałek artykułu o wczorajszym występie Take That:
" Mniej niż tydzień temu Gary Barlow doznał ogromnej tragedii, kiedy jego czwarte dziecko urodziło się martwe.

Ale ostatniej nocy,  gwiazda Take That Gary Barlow  podjął odważną decyzję aby spełnić swoje zobowiązanie,aby zaśpiewać dla milionów odbiorców na całym świecie na ceremonii zamknięcia igrzysk Olimpijskich.

Zaledwie dzień po stracie córeczki, juror X-Factor zdecydował, że chce zamknąć igrzyska olimpijskie w Londynie wraz z resztą Take That, jak zaplanowano, śpiewając "Rule the World".


Występ został zaplanowany jako część wspaniałego finału, w którym niezwykły 20-metrowy szeroki feniks wydaje się rosnąć z żaru umierającego olimpijskiego ognia i unosi się nad stadionem, balerina Darcey Bussell poleciała w dół z dachu stadionu ubrana w pomarańczowe skrzydła.
 
Włożyli czrno-złote stroje w stylu wojskowym. Gary, Mark Owen, Jason Orange i Howard Donald wystąpił na środku stadionu bez piątego członka zespołu Robbie Williams, który jest w USA ze swoją ciężarną żoną Pole Aydą." źródło:dailymail.co.uk


Dla chętnych, ciąg dalszy tu: http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2187367/Trouper-Gary-Barlow-hides-grief-world-leads-Take-That-spectacular-performance-Rule-The-World.html

3 komentarze:

  1. mogli Sain It All ... bo wszystkich by było słychać a nie tylko Gaza i Howarda

    OdpowiedzUsuń
  2. cały dzień czekałam na ten występ. siedze oglądam te 3 godziny i już straciłam nadzieję, że wystąpią i juz podnosiłam tyłek żeby iść do łóżka, gdy nagle patrze, a tam wychodzą na środek moje ukochane facety :D:D (to musiało dziwnie wyglądać kiedy zaczęłam klaskać w ręce jak 5 letnia dziewczynka i mówić: "tak tak tak!!!") jeszcze większa radość była kiedy zaczęło do mnie docierać, że śpiewa Gary.świetnie wyglądali, jak zawsze perfekcyjnie ubrani. dobra kończe tę mowę bo lecę obejrzeć ich wystep jeszcze ze 150 milionów razy :D pozdrawiam wszystkie fanki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. kurna! nie obejrze bo zastrzegli sobie jakieś prawa! kurna kurna kurna! noto zdjęcia mi zostały :D

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć