Moje komiksy z Take That.

by 18:07 12 komentarze
To znaczy 'jakby komiksy'. Chociaż tak wyglądają... no nie wiem. W każdym bądź razie zrobiłam je jak mi się nudziło. Wszystkie są niecenzuralne. KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ.





Te ostatnie łączyłam w jeden obrazek, ale nie było widać co jest napisane, więc musiałam wstawić oddzielnie..







I jak? Wiem, że głupie, ale cóż... Mam nadzieję, że się pośmialiście XD Moja wyobraźnia podsuwała mi wiele różnych pomysłów, ale musiała rezygnować, bo niektórzy by się obrzydzili, albo coś w tym stylu :D Pewnie zauważyłaś Katarzyno tu zdjęcia, które mi przysłałaś... Niektóre były takie fajne, że nie mogłam sie oprzeć, żeby je tu umieścić i dodać teksty, które ślina mi na język przyniosła :D 

12 komentarzy:

  1. hahaha świetne :D "wracając do żelazka..." - rozwaliło mnie to! wiedziałam, że foty sie przydadzą ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Buahahah :D:D
    Meeega komixy < 3

    OdpowiedzUsuń
  3. ostatni najlepszy.
    masz bardzo fajny szablon. jak go zrobiłaś ?

    ps. muszę się pochwalić : mam koszulkę z Take That :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha świetne! Normalnie czekam na więcej!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://dagsonik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie no... One są zajebiste... Ja zawsze wiedziałam, że ty jako blondynka nie jesteś głupia... :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Do cristina:
    Szablon zrobiłam tak: http://grafikakachy.blogspot.com/2012/08/jak-zrobic-rowijane-menu-na-blogu.html
    A o koszulce z TT mogę pomarzyć... Zazdroszczę Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to daj tą koszulkęę !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    yyy.... podaj adres zamieszkania bo przesyłke mam dla Cb a listonoszką jestem

    OdpowiedzUsuń
  8. Super komiksy!
    Ja też się muszę pochwalić, tez kupiłam koszulkę z Take That. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. haha faaajnee :D dzięki za komentarz na moim blogu ;p też się dodam do obserwatorów

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatni najlepszy ; D .
    - admin stylówki ; 33 .

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupujecie te koszulki? przez internet?

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć