Gary, Londyn (2 październik 2012) - zdjęcia

by 15:15 9 komentarze


Nic się nie zmienił :D

9 komentarzy:

  1. kurde, on udowadnia, że jak sie chce to można sie zmienić i wyglądać lepiej niż kiedy sie miało 20 lat! podziwiam go ( jak na psychofanke przystało) :D Katarzyno mam kolejny towar ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny blogasek ;)
    Zapraszam do mnie i licze na rewanż w formie komentarza ;)
    http://catch-each-day.blogspot.com/
    zapraszam ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie zmienił się, nadal jest taki przystojny;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się szablon na twoim blogu. Genialny jest.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja tam go nie znałam więc pierwszy raz takiego go widze ;D

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. własnie przeczytałam na 100000% prawdziwą informacje że w przyszłym roku TT wyda nowa płytę i bedzie trasa koncertowa! A Gary po świętach wyda pare solowych piosenek :D jak nie bedzie koncertu w Polsce to ja sie z nimi rozprawie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba bardziej weselszy po śmierci dziecka

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć