Take That Crown

by 17:35 4 komentarze

"Robbie Williams szykuje się do premiery albumu "Take The Crown". Muzyk zamieścił w sieci zapowiedź dzieła. - Płyta z Take That i przerwa w mojej solowej karierze, dodały mi wiele nowej energii - komentuje Anglik. - Chciałem powrócić z wielkim albumem. Moim głównym celem było napisanie przebojów.
Materiał powstał w Los Angeles, a za jego produkcję odpowiada Jacknife Lee. Premiera "Take The Crown" została wyznaczona na 5 listopada.

Pod tym adresem
znaleźć można zwiastun longplaya z fragmentami piosenek.

Oto tracklista:

"Be a Boy"
"Gospel"
"Candy"
"Different"
"Shit on the Radio"
"All That I Want"
"Hunting for You"
"Into the Silence"
"Hey Wow Yeah Yeah"
"Not Like the Others"
"Losers" (featuring Lissie)


Ostatni solowy krążek Williamsa to "Reality Killed the Video Star" z listopada 2009 roku.
" źródło:wp.pl



4 komentarze:

  1. fajne są te piosenki .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  2. http://www.mojageneracja.pl/5542210/0/0
    a ja też mam bloga i zapraszammmmm

    OdpowiedzUsuń
  3. nawet fajne są niektóre piosenkii :)

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć