Będzie solowa trasa Gary'ego?

by 18:56 3 komentarze

"Gary Barlow zasugerował fanom, że planuje solową trasę w tym roku.
Sędzia X Factor nie ujawnił szczegółów.
Zapytany na Twiterze czy zamierza robić koncerty solowe w tym roku opowiedział "TAK".
Barlow wykonał dwa solowe koncerty w grudniu ubiegłego roku w londyńskiej Royal Albert Hall." - źródło: bbc.co.uk

Jedyne pytanie jakie sobie zadałam czytając to: a co z Take That?
Ja nie wiem.
Mark Też ma jakąś solową płytę nagrywać, a właściwie nagrywa i też będzie chciał wyruszyć w trasę.
Przecież w 2013 roku miał się ukazać nowy album Take That!  Gadali tylko tak sobie? Czy uda im się pogodzić kariery solowe?

3 komentarze:

  1. Ja nie przepadam trochę za Take That, ale lubię czytać czyjeś blogi:)
    ciekawi mnie, na ilu koncertach już byłaś.. :)

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. DO νєиυѕкαя:
    Dzięki za szczerość... ;( A co do koncertów to jeszcze nie byłam na żadnym :(

    OdpowiedzUsuń
  3. uuuuuuuuuuuuuu to nie dobrze... chyba już nie nagrają oł nołłłł

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć