Zdjęcia Take That 1993 - 1996 (koncerty)

by 19:18 6 komentarze
Dziś mam dla Was zdjęcia Take That z koncertów i innych występów publicznych w latach 1993-1996. Mogą być trochę pomieszane, ale po tak długim wyszukiwaniu fotek nie chciało mi się ich układać po kolei. Starałam się znaleźć zdjęcia na których jest cała piątka (ewentualnie czwórka).
Napisałam co, gdzie i kiedy miało miejsce, ale nie mam 100% pewności, że to prawda.

Berlin - 1994r.










Hometown - Menchester - 1995r.














Trasa 'Noobody Else' - 1996r.








 Wembley - 1993r.















Groch z kapustą... Może to kiedyś podpisze ;)























Wiem, że na górze 94, a potem 93... No, ale tak mi się jakoś zdjęcia ułożyły, a jak bym zaczęła to zmieniać to bym zwariowała. Zdjęcia mogą się powtarzać.
Ja się komuś nie podoba to niech wypier***a!

I jak? :D

6 komentarzy:

  1. i tak dużo pracy włożyłaś w to że wyszukałaś te zdjęcia w internecie :)
    chwała ci za to :*
    Pooodoba mi się♥

    http://hybrid-genesis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie :)
    Obserwuję i zapraszam :
    poczujsiejakpowietrze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super post ! ale dużo koncertów, hohohooo :)

    aga-lives.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wow super! Katarzyno szkoła się zaczęła więc wybacz mi jak bede mniej komentować :( mam naprawde duzo lekcji w technikum

    OdpowiedzUsuń
  5. Chłopaki trzymają formę:))

    OdpowiedzUsuń
  6. szaleli na całego ;D

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć