Take That zawsze blisko, czyli gadżety z Markiem, Gary'm, Jasonem, (Robbie'm) i Howardem

by 14:15 5 komentarze
Jest całkiem dużo koszulek, kubków, plecaków itd. z naszymi idolami. Teraz chciałabym przedstawić kilka z Take That. Nie wszystkie z nich można nabyć w Polsce, ale za to w UK na pewno.

Zacznę od chyba najbardziej pożądanej przez fanki rzeczy,czyli KOSZULEEEEK!!!  
Starałam się dodać jak najmniej męskich ;)



Niektóre można kupić na allegro. Możecie poszukać też czegoś na oficjalnej stronie Take That.
Ale ja wolałabym sobie sama zrobić nadruk na koszulce. Zamiast kupować przez internet ubrania, które nie wiem czy będą na mnie dobre wolę kupić koszulkę w normalnym, realnym sklepie i tam ją przemierzyć, a potem zrobić nadruk.
Instrukcja: jak zrobić nadruk na koszulce TU, jak prasowankę (polecam!!!) TU i napis w prosty sposób TU, warto zajrzeć też na YT. 

Teraz kubeczki.
Fajnie byłoby pić herbatę czy coś z takiego kubka...:

 A przy kubku herbaty można pisać pamiętnik, albo co...:
















Można pokazać, że jest się fanką Take That nawet na zakupach:
Byłabym zapomniała o biżuterii:


Jakby ktoś chciał to może zrobić sobie bransoletkę z logiem, albo napisem Take That z muliny. Ja próbowałam, ale z napisem mi nie za bardzo wychodzi. Musze poćwiczyć.

Znalazłam też worek z logiem TT:


Jak gotować to z...

I jak spać to tylko z Take That..:

















Nie może obejść się z płyt, które już na pewno możecie kupić na allegro, a jak się komuś poszczęści to złapie jeszcze Progress, Progressed lub Progress Live w sklepie. 

Trochę uboga ta notka...
To dołożę jeszcze zdjęcie z autografami. Może ktoś zrobi sobie z tym naprasowankę :D
KLIKNIJ ABY POWIĘKSZYĆ.

I jak Wam się ten post podoba? ^^

5 komentarzy:

  1. Ale superaśne, te kolczyki mm...

    Nosiłabym:)

    OdpowiedzUsuń
  2. koszulka taka z ich zdjęciami jest fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystko jest super, ale ja bym wolała sama sobie zrobic koszulke z nimi. wybrałabym sama zdjęcie, rozmiar, koszulke itp. przez internet to nie lubie kupować.

    OdpowiedzUsuń
  4. tak oto moja garderoba

    OdpowiedzUsuń

Źródła zdjęć